BUGs in installer

Jacek Smyda smyda w posexperts.com.pl
Śro, 21 Kwi 1999, 12:48:29 CEST

[środa, 21 kwiecień 1999], Paweł Gajda napisał(a):

> Nie do końca rozumiem: czy '/' na początku w czymś przeszkadzało?
> Zrobiłem ścieżkę względną(czy raczej bezwględną po chroot()),
> ponieważ jest to spójne z ftpem. Przeszkadza to bardzo?

Powinna być dokładna informacja, że katalog musi zaczynać się od
znaku "/" ale w stosunku do katalogu głównego CD. Nie każdy bowiem
wie co to oznacza chroot.

> Komunikaty są raczej robocze(i co gorsza mogą być łamaną
> angielszczyzną), zachęcam do nanosznia poprawek.

Jak pojawią się w CVS'ie to zacznę ;-)

A czy nie może sprawdzać zawartości pakietów, jeżeli nie znajdzie
tocfile. Oczywiście po wcześniejszym zatwierdzeniu, np. coś w stylu:

   Nie znaleziono pliku z opisiem pakietów "tocfile".
        Czy chcesz przeszukać podany katalog?

> To trochę dziwaczne, podejrzewam, że to rpmlib. Którą wersją rpm były
> tworzone pakiety, które instalowałeś?  Na dyskietce install jest
> zlinkowany z 2.5.5. Pakiety z 2.5.6 także powinny się instalować
> bez problemów.
>
> Testowałem to dosyć intensywnie jedynie na develu (o ile mi wiadomo,
> nic kompletnego poza nim jeszcze nie instnieje).

Miałem mirror PLD (jeszcze z devel'a) oraz wrzuciłem kilka nowości
wygenerowanych przez Kłoczka. Następnie gentocfile i przekopiowanie
tocfile to katalogu z pakietami. Wczytywanie pakietów przebiegło
prawidłowo, jednak później informacja, że szuka zależności między
pakietami i core ... (Chyba coś wyświetlił w stylu MAKEDEV .... ).

Więcej nie pamiętam ... :)

Pozdrawiam
	Jacek
 Jacek Smyda                                smyda w posexperts.com.pl
 POS Experts Consulting                http://www.posexperts.com.pl