BUGs in installer

Jacek Smyda smyda w posexperts.com.pl
Śro, 21 Kwi 1999, 14:46:34 CEST

[środa, 21 kwiecień 1999], Paweł Gajda napisał(a):

> Cóż, trzeba poczekać, aż to wyjdzie w praniu, czyli jak pojawi się
> dystrybucja i będę mógł ją te parędziesiąt razy zainstalować :-)
> Następną bootdyskietkę zmontuję już z 2.9.x.
>
> Chyba, że Ci się chce samemu kompilować z nowszą librpm i montować
> boot.img (IMHO nie warto)

Mam właśnie komputer do zainstalowania nowego Linuxa. Chciałem
zainstalować nowego PLD. Przy okazji jeszcze to sprawdzić.
Niestety na komputerze, który obecnie dysponuję nie mogę sobie
pozwolić na tego typu testy jeżeli nie będą wygenerowane już gotowe
pakiety. Jak już posadzę PLD to wówczas ruszam pełną parą z testowaniem
różnego typu programów.

Pozdrawiam
	Jacek
 Jacek Smyda                                smyda w posexperts.com.pl
 POS Experts Consulting                http://www.posexperts.com.pl