BUGs in installer

Paweł Gajda mis w hq.obop.com.pl
Śro, 21 Kwi 1999, 13:21:28 CEST

On Wed, 21 Apr 1999, Jacek Smyda wrote:

> Powinna być dokładna informacja, że katalog musi zaczynać się od
> znaku "/" ale w stosunku do katalogu głównego CD. Nie każdy bowiem
> wie co to oznacza chroot.
Zgadza się, będzie.

> Jak pojawią się w CVS'ie to zacznę ;-)
arrrghh, niebawem już się pojawi! ;-)

> A czy nie może sprawdzać zawartości pakietów, jeżeli nie znajdzie
> tocfile. Oczywiście po wcześniejszym zatwierdzeniu, np. coś w stylu:
>
>    Nie znaleziono pliku z opisiem pakietów "tocfile".
>         Czy chcesz przeszukać podany katalog?

Założenie jest takie, że tocfile to część dysku dystrybucyjnego
i jego brak jest błędem. Wynika z tego, że przeszukiwanie katalogu
to taka specyficzna obsługa błędów, a specyficzna obsługa błędów
ma na tym etapie dosyć niski priorytet.

Dla fsów można to dorobić i zdaje się, że Paweł ma to w planach (?).

> Miałem mirror PLD (jeszcze z devel'a) oraz wrzuciłem kilka nowości
> wygenerowanych przez Kłoczka. Następnie gentocfile i przekopiowanie
> tocfile to katalogu z pakietami. Wczytywanie pakietów przebiegło
> prawidłowo, jednak później informacja, że szuka zależności między
> pakietami i core ... (Chyba coś wyświetlił w stylu MAKEDEV .... ).
>
> Więcej nie pamiętam ... :)

Cóż, trzeba poczekać, aż to wyjdzie w praniu, czyli jak pojawi się
dystrybucja i będę mógł ją te parędziesiąt razy zainstalować :-)
Następną bootdyskietkę zmontuję już z 2.9.x.

Chyba, że Ci się chce samemu kompilować z nowszą librpm i montować
boot.img (IMHO nie warto)

Paweł