TODO oraz Re: ModInfo 0.1.1

Piotr Grochowski pager w pld.org.pl
Czw, 29 Kwi 1999, 14:59:30 CEST

On Wed, 28 Apr 1999, Paweł Gajda wrote:

> Jakieś tudu...
>
> W tej chwili najbardziej brakuje nam pkgselect. Jarek wstrzymał prace
> nad nim(matura) i jeżeli nikt tego teraz nie pociągnie dalej, to do
> wakacji zostaniemy bez wybieraczki pakietów.
E, tam. Matura przecież już za dwa tygodnie....

> Co dalej(kolejność prawie przypadkowa):
[....]
> To tyle na razie przychodzi mi do głowy.
Jeszcze parIDE -- tym się zajmę ja, ale nie teraz, gdyż nie jest to szybko
potrzebne.

> Znaczy się nie chcesz go uzupełnić? :-(
Nie chodzi, że nie chcę. Jeżeli mi podeślesz README o nowym formacie
pliku, to mogę to zrobić. Z tym, że nie mam na razie kernela 2.2, i na
razie sie nie zanosi na to, żebym go miał instalować

PaGer

--
       _______/ P i o t r   G r o c h o w s k i \______
 /\___/  e-mail: pager w pld.org.pl, pager w dione.ids.pl, \___/\