rpmmen 0.3.3

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pią, 23 Lip 1999, 20:53:53 CEST

Witam.
Jednyna zmiana w stosunku do poprzedniej wersji to dodanie #define
HAVE_DB_185 co powoduje, że rpmlib używa wlaśnie tego include'a i nie pluje
się że w db.h jest zdefiniowany log_open. W związku z tym używa log_open, a
nie jak poprzednio pldi_log_open (wtedy zmieniłem na tę okolicznośc
pldilib'a i zapomniałem się tym pochwalić :( teraz ta zmiana jest już
zbyteczna.

PS. nie przejmujcie się, że nieskompiluje się przykład z pkgssel'a - to nie
jest bug, to jest feture. Zamiast tego przykład z rpmmenlib'a działa jak
Bozia przykazała.

--
/--__ Paweł Kołodziej __ http://www.ids.pl/~pkollegu __ pawelk w pld.org.pl __--\