Modinfo.conf -- cont.

Piotr Grochowski pager w pld.org.pl
Nie, 25 Lip 1999, 22:11:38 CEST

On Sun, 25 Jul 1999, Paweł Gajda wrote:

> Co chciałbyś zmodyfikować?
> Ta konfiguracja jest w zasadzie zrobiona. Brakuje bootp, dhcp.
> Nie skończone są moduły.
>
> Jeżeli chcesz pisać coś od początku, to weź się za konfigurację
> po instalacyjną(pisałem o tym parę razy, jest też w którymś TODO w pldi/).
> Cała działka do wzięcia.
Teraz kapuję. Myślałem, że w tym jednym będzie zarazem konfiguracja
potrzebna do instalacji jak i poinstalacyjna, tym bardziej, że jedna się w
zasadzie w większości przypadków uzupełnia z drugą (w większości
przypadków będzie ten sam IP hosta, gateway, DNS, etc.). Dlatego też
myślałem, żeby tutaj dorobić tego typu rzeczy, jak hostname, etc.

> Zainstaluj finda:
> zn:~$ find pldi/ -name rh-inetconf.c
> pldi/pldilib/rh-inetconf.c
No tak... Nie wyraziłeś się do końca jasno: myślałem, że rh-inetconf.c
jest w źródłach insta RH6..... ;)

OK, a więc robię to.

PaGer

--
       _______/ P i o t r   G r o c h o w s k i ______
 /___/  e-mail: pager w pld.org.pl, pager w dione.ids.pl, ___/\