Modinfo.conf -- cont.

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Nie, 25 Lip 1999, 17:37:03 CEST

On Sun, Jul 25, 1999 at 04:28:06PM +0200, Piotr Grochowski wrote:

> Jeszcze -> przeleciałem szybko źródełka do PLDinstall -> tam jakiś
> zaczątek konf. sieci jednak jest. Ale dużo mu brakuje, i jego trzebaby
> chyba zmodyfikować.

Co chciałbyś zmodyfikować?
Ta konfiguracja jest w zasadzie zrobiona. Brakuje bootp, dhcp.
Nie skończone są moduły.

Jeżeli chcesz pisać coś od początku, to weź się za konfigurację
po instalacyjną(pisałem o tym parę razy, jest też w którymś TODO w pldi/).
Cała działka do wzięcia.

> A co do rh-inetconf.c: gdzie to jest? W źródłach do rh6.0, które
> wystawiłeś takiego pliku nie ma.

Zainstaluj finda:
zn:~$ find pldi/ -name rh-inetconf.c
pldi/pldilib/rh-inetconf.c