rpmmen c. 0.2.0 już jest

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Czw, 3 Cze 1999, 19:29:35 CEST

[wtorek, 01 czerwiec 1999], Paweł Gajda napisał(a):

> Pisałem już, że tą pamięcią martwi się db i nie musisz się tym
> przejmować.

Przypuszczam, że tam jest kilka buforów w które db wpisuje dane i zwraca,
wskaźnik na ten gdzie wpisał te których potrzbuję. I teraz dylemat. Czy
orzymany bufor sobie kopiować, a jak przestanie być używany to go zwalniać
(rpmpkgs_entry_free), czy założyć że nie będziemy potrzebowali naraz
informacji z kilku pakietów, i operować na wskazanym przez db obszarze
pamięci. To drugie rozwiązanie wydaje mi się potencjalnie niebezpieczne, a
do pierwszego mam już cały mechanizm zrobiony, więc chyba zdecyduję się na
pierwsze rozwiązanie. Chyba, że Jarkowi _bardzo_ niebędzie się chciało
wstawiać w odpowiednich miejscach rpmpkgs_entry_free.
Moglibyście się w tej kwesti wypowiedzieć ?

pawelk w pld.org.pl
http://www.ids.pl/~pkollegu  <- tu jest PePeSza (automat dla tłumaczy .pot'ow)