rpmmen c. 0.2.0 już jest

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pon, 7 Cze 1999, 22:00:31 CEST

[sobota, 05 czerwiec 1999], Paweł Gajda napisał(a):

> Karygodne. Może chociaż na lepsze?

Ciężko wyczuć, może... W każdym razie na chwilę obecną zostałem z
zaskoczenia zatakowany SIGSEV'em i nie mam koncepcji co z tym zrobić. A
poieważ zbliżają się egzaminy wstępne (1,2 lipca), więc możę się okazać,
że do połowy lipca zostaniew bez działającego rpmmen'a :(

> Obawiam się, że nie da rady.

Też tak myślę, ludzie na #pld też tak myśleli, ale nikt nie próbował...

pawelk w pld.org.pl
http://www.ids.pl/~pkollegu  <- tu jest PePeSza (automat dla tłumaczy .pot'ow)