rpmmen c. 0.2.0 już jest

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pon, 14 Cze 1999, 18:55:04 CEST

[poniedziałek, 07 czerwiec 1999], Paweł Kołodziej napisał(a):

> Ciężko wyczuć, może... W każdym razie na chwilę obecną zostałem z
> zaskoczenia zatakowany SIGSEV'em i nie mam koncepcji co z tym zrobić.

Już znalazłem - było trochę za dużo wpisów z nagłówków powycinanych w
gentocf. To tak żebyście się nie martwili. Na razie tego nie udostępnaim, bo
jeszcze trzeba to trochę poszlifować. Myślę że przed lipcem tego nie
zrobie :(

--
/--__ Paweł Kołodziej __ http://www.ids.pl/~pkollegu __ pawelk w pld.org.pl __--\