mam lang i pytanie

Piotr Meyer piotrm w webcorp.pl
Nie, 14 Mar 1999, 16:37:53 CET

Podczas adaptowania lang.c pojawiło mi się pewne pytanie:
Tłumaczenia w RH są podzielone na 3 pliki: install1.tr, install2.tr itp..
W install1.tr siedzą pliki cz1.tr, de1.tr... tak samo w install2.tr i
install3.tr.

Są one używane przy kolejnych etapach instalacji.

Mogę się mylić, ale nie widzę powodów dla których nie można by zrobić
jednego pliku (np. install1.tr) zawierającego pliki ze wszystkich etapów
instalacji. Zmiana w module byłaby kosmetyczna, a skrypty zarządzające
tłumaczeniami o niebo prostsze...

Aniou