rpmmen

Paweł Kołodziej pkollegu w ids.pl
Nie, 14 Mar 1999, 19:13:58 CET

[piątek, 12 marzec 1999], Jarek Woloszyn napisał(a):

> To by było dużym ułatwieniem.

Już zrobiłem, jak dione nie leży to zaraz tam poślę, jak leży to będzie na
mojej stronie: http://www.ids.pl/~pkollegu/rpmmen.html (wersja 0.1.6)

> Trzeba sie tylko zastanowic, jak to zrobic. Na poczatku myslalem, zeby
> mozna bylo duplikowac pakiety w kilku grupach, ale to moze byc wkurzajace
> gdy ktos bedzie chcial usunac jeden pakiet i bedzie przelatywal wszystkie
> grupy. Chyba dorobie jaki HotKey do odznaczenia we wszystkich grupach.

Myślę, że przy odznaczaniu w jednej z grup automatycznie pakiet powinien być
odznaczany w innych.

> Aha. Musialem poprawic poprawke do newta :) Bo jezeli na listboxie sa
> checkboxy, to zaznaczajac je nie ma zadnej reakcji newta (wszystko jest
> robione wewnatrz RunForm). Pare linii zalatwilo te sprawe. PO prostu mozna
> zdefiniowac sobie wskaznik na jakas zmienna, i przy zmianie danego
> checkboxa od razu zmieniana jest ta zmienna. Teraz po wyjsciu z formy nie
> trzeba przeszukiwac wszystkich checkboxow (przy kilkuset pakietach byloby
> to uciazliwe) - od razu mamy wszystko co chcemy.

To jest to czego mi brakowało, dla tego był przcisk "size".

pkollegu w ids.pl
http://www.ids.pl/~pkollegu  <- tu jest PePeSza (automat dla tłumaczy .pot'ow)