lang-0.0.1

Jarek Woloszyn yossa w dione.ids.pl
Wto, 16 Mar 1999, 16:35:41 CET

On Tue, 16 Mar 1999, Piotr Meyer wrote:

> ok. choć to moje ulubione.... :(

no to po prostu rób tak jak ja i przepuszczaj kod przez takie coś:

cat plik | awk  'BEGIN {FS="//"}{  if (index($0,"//"))   {
tmp=substr($0,index($0,$2));       print $1"/*"tmp"*/"  }  else  print
$0;}' > tmpfile; mv tmpfile plik;

Tylko uwaga, bo jeżeli będzie w kodzie printf("//"); to zostanie też
zamienione na printf("/*");*/

> Raczej nie... tym bardziej, że można zastanowić się nad instalacja z
> botowalnego CD...

Nad tym nie trzeba się zastanawiać. To trzeba zrobić.

--
    Jarek   / yossa w dione.ids.pl  / http://dione.ids.pl/~yossa  /  Linux user
Woloszyn  /   PGP Key on WWW    /   Monopoly - PPP counter    /  C programmer