lang-0.0.1

Piotr Meyer piotrm w webcorp.pl
Wto, 16 Mar 1999, 14:18:37 CET

On Tue, Mar 16, 1999 at 12:58:25PM +0100, Paweł Gajda wrote:
> On Mon, 15 Mar 1999, Piotr Meyer wrote:

[ciach]

> Aha, na przyszłość napisz ,,biorę to i to'' zanim się za coś weźmiesz,
> unikniemy robienia tego samego (dobrze, że nie miałem zbyt dużo
> czasu, bo bym to machnął :-)

ok. choc wynikło to z tego, że na początku postanowiłem popatrzeć na kod
i zastanowić się, czy będę to potrafił zrobić... aj jak już zacząłem się
zastanaiwać, to samo poszło...

> Standardowa prośba o nie stosowanie komentarzy c++'owych '//'

ok. choć to moje ulubione.... :(

> I od razu odpowiem na Twoje pytania z innych postów:

> Domyślnym, tzn jakim ? W kodzie całość komunkatów jest(i ma być)
> po angielsku.

Te pytanie jest już nieaktualne. Zadałem je w chwili otępienia twórczego i
przd zrozumieniem działania 'translateString'

[ciach]

> 2 flopki to chyba nie tragedia?  ;-)

Raczej nie... tym bardziej, że można zastanowić się nad instalacja z
botowalnego CD...

Aniou

--
Piotr Meyer - WEB Corporation Polska Sp. z o.o.