rpmmen

Jarek Woloszyn yossa w dione.ids.pl
Wto, 23 Mar 1999, 11:23:45 CET

On Tue, 16 Mar 1999, Paweł Kołodziej wrote:

> A może tak, że w okienku z listą pakietów obok każdego pakietu, będzie
> napisane ile razy (w ilu grupach), jest on zanzaczony (coś jak hard linki w
> fs). Odznaczenie byłu by poprostu obniżeniem tegu numeru o 1.
> Ale to rozwiązanie też nie jest doskonałe.

No wlasnie... Na razie niech to pozostanie z jednym pakietem w grupie. Za
to bedzie mozna dorobic szukanie pakietu. Wciskasz f7 i wpisujesz kawalek
nazwy i dostajesz w jakich grupach to cos jest.

> Tak chyba będzie najporściej (z punktu widzenia UI, a nie ludzi
> układających pakiety w grupach).

wlasnie.

> Albo do wyboru bez grup - poprostu posortowana lista pakietów (czasem tak
> może być wygodniej).

W koncu do wyboru moze byc kilka opcji wybor. Posortowana lista tez :)

> Z tego co napisałeś zrozumiałęm, że mogę sobie ustawić wskaźnik na funkcję
> która będzie wołana przy zmianie stanu danego checkbox'a, ale teraz
> spojrzałem jeszcze raz do twojego listu i oczywiście wtedy pomiliłem się
> (czyt. niedokłądnie przeczytałem). :)

he he... w ten sposob dosc dobrze rozwinelibysmy tego newta :) Tylko autor
jakos nie ma na to ochoty (na 2 listy nie dostalem odpowiedzi).

--
    Jarek   / yossa w dione.ids.pl  / http://dione.ids.pl/~yossa  /  Linux user
Woloszyn  /   PGP Key on WWW    /   Monopoly - PPP counter    /  C programmer