rpmmen

Paweł Kołodziej pkollegu w ids.pl
Wto, 16 Mar 1999, 14:24:08 CET

[niedziela, 14 marzec 1999], Jarek Woloszyn napisał(a):

> No właśnie to jest dylemat. Bo może być tak, że ktoś nie chce tego tylko
> gdyby było w tej grupie. Dla tego zastanawiałem się czy nie zrobić
> odznaczania tylko w jednej grupie, a dopiero na końcu user może sobie
> odznaczyć to czego naprawdę nie pragnie widząc ostateczną liste pakietów.
> Tylko czy to nie będzie uszczęśliwianie go na siłę.

A może tak, że w okienku z listą pakietów obok każdego pakietu, będzie
napisane ile razy (w ilu grupach), jest on zanzaczony (coś jak hard linki w
fs). Odznaczenie byłu by poprostu obniżeniem tegu numeru o 1.
Ale to rozwiązanie też nie jest doskonałe.

> Może po prostu zrobimy tak, żeby pakiety w grupach się nie dublowały.

Tak chyba będzie najporściej (z punktu widzenia UI, a nie ludzi
układających pakiety w grupach).

> Tylko, że wtedy, jak ktoś będzie chciał doinstalować jeden pakiet, a nie
> będzie wiedział gdzie jest, to będzie musiał przelecieć wszystkie grupy.
> Wprawdzie na ten problem też jest rozwiazanie - po prostu wtedy przejdzie
> sobie do wyboru pakietów z grup rpm'owych i tam go  znajdzie.

Albo do wyboru bez grup - poprostu posortowana lista pakietów (czasem tak
może być wygodniej).

> cos krecisz :) Size ma byc do pokazywania wielkosci. Ten moj patch tego
> nie zalatwi :) Przez ten patch aktualizowana jest tylko informacja czy
> dany pakiet jest juz zaznaczony czy nie - po prostu odpada jedna petla for
> :)

Z tego co napisałeś zrozumiałęm, że mogę sobie ustawić wskaźnik na funkcję
która będzie wołana przy zmianie stanu danego checkbox'a, ale teraz
spojrzałem jeszcze raz do twojego listu i oczywiście wtedy pomiliłem się
(czyt. niedokłądnie przeczytałem). :)

pkollegu w ids.pl
http://www.ids.pl/~pkollegu  <- tu jest PePeSza (automat dla tłumaczy .pot'ow)