Co jest z instalatorem?

Jacek Smyda smyda w posexperts.com.pl
Śro, 24 Mar 1999, 09:21:17 CET

Hej!

Jak wyglądają prace nad instalatorem?
Chciałbym go złożyć i przygotować dyskietkę bootującą.
Mam źródła ściągnięte z diony (jeszcze ped padem), ale nie wiem czy
są w miarę aktualne.

Może ktoś odpowiedzialny za to wrzuciłby to do CVS. Umożliwiłoby to
łatwiejsze prace nad nim.

Nie wiem czy wszyscy sobie przypominają, ale były plany wypuszczenia
instalatora przed świętami Bożego Narodzenia. Teraz zbliżają się
już następne święta, a instalator nawet nie jest w fazie wczesnych beta.

Jeżeli nie macie dostępu do CVS, albo też z innych przyczyn nie chcecie
tego umieszczać na serwerze to prześlijcie listem wasze źródła fragmentów
instalatora na moją skrzynkę pocztową.

Pozdrawiam
	Jacek
 Jacek Smyda                                smyda w posexperts.com.pl
 POS Experts Consulting                http://www.posexperts.com.pl