Co jest z instalatorem?

Jarek Woloszyn yossa w dione.ids.pl
Śro, 24 Mar 1999, 12:31:29 CET

On Wed, 24 Mar 1999, Jacek Smyda wrote:

> Hej!
>
> Jak wyglądają prace nad instalatorem?
> Chciałbym go złożyć i przygotować dyskietkę bootującą.
> Mam źródła ściągnięte z diony (jeszcze ped padem), ale nie wiem czy
> są w miarę aktualne.

No wlasnie... Pawel Gajda tydzien, dwa temu zapowiadal ze sklada go i ze
bedzie na dniach. Ale cos Pawla wcielo. Na wszelki wypadek Cc do niego
leci. W tej chwili nie robimy duzych zmian, bo Pawel podobno cos
pozmienial w tym kodzie co lezal na dione. Ciekawe co z tego wyjdzie.

--
    Jarek   / yossa w dione.ids.pl  / http://dione.ids.pl/~yossa  /  Linux user
Woloszyn  /   PGP Key on WWW    /   Monopoly - PPP counter    /  C programmer