ModInfo 0.1.1

Piotr Grochowski pager w pld.org.pl
Śro, 31 Mar 1999, 13:45:47 CEST

HeY!
Oto pierwsza wersja ModInfo, którą udostępniam.
Więc jest to mniej-więcej to, co uzgodniliśmy (różnice względem tego, co
tu wysłałem są czysto kosmetyczne - głównie w ograniczeniach). Nie jest to
jeszcze łatka na pldilib, tylko osobna biblioteka. Łatkę udostępnię
wieczorem - nowy pldilib ciągnę po prostu dopiero w tym momencie. To, co
udostępniam zawiera:
1. modinfo.{c,h}
2. Krótką dokumentację
3. Przykład pliku ModInfo oraz wykorzystania biblioteki
4. Program testujący poprawność pliku ModInfo
Sądzę, że to mógłbyś Pawle wsadzić na CVSa -- ludzie, którzy mieliby
tworzyć pliki modinfo potrzebują tylko tego. Wersja na pldiliba wymagałaby
od nich ściągnięcia całego liba. Plik z kilkoma modułami sieciowymi
podeślę zapewne też wieczorem.
W tym ModInfo brakuje jednaj dość ważnej rzeczy, którą zdecydowałem się
usunąć w ostatnim momencie. Mianowicie wczytywania pliku z dłuższym opisem
danego użądzenia (to, co miało być wycinane z tego, jak to nazwałeś
"drzewka kernela"). Dlaczego? Mianowicie chciałem to zrobić tak:
char * modGetModuleDescription(char * name);
name - nazwa modułu, którego opis jest zwracany.
Problem: gdzie będą się znajdować pliki z opisami? Gdzie mam ich szukać?
O ile z plikiem modinfo nie ma problemu (modAddModInfoFile(char * nazwa) -
tutaj instalator sam podaje, gdzie plik ma być szukany), to jak to zrobić
z opisami? Może na początku miałaby być wywoływana np. funkcja
modSetDescriptionDirectory(char * dir), którą by się to ustawiało?
Co o tym myślisz, Pawle?

PaGer

--
       _______/ P i o t r   G r o c h o w s k i \______
 /\___/  e-mail: pager w pld.org.pl, pager w dione.ids.pl, \___/\