Re: ModInfo -- szczegóły

Paweł Gajda mis w hq.obop.com.pl
Wto, 30 Mar 1999, 17:17:18 CEST

On Mon, 29 Mar 1999, Piotr Grochowski wrote:

> OK. Czy pldilib z pldi0.1 jest najnowsza?
tak

[..]
> Hmmmm... Nie bardzo widzę, żeby tu miała być dublowana informacja... Z

2 listy w samym programie, ale to szczegół, na razie to zostawmy.

> Hmmm... No tak. Tu jest problem.... Nie bardzo wiem, jak go rozwiązać....
> Można np. po prostu wpisać scsihdd, scsicd, etc (tylko dla wyszukiwania),
> a część instalująca moduł scsi już by się sama musiała martwić o
> użądzenie.

Hm, trzeba by się zastanowić. Trzeba wziąć pod uwagę jeszcze
sterowniki pcimcia, non-atapi cdromy, paride.

> Z tym nie będzie problemu. W sumie ad. sieci - jest ten plik, który kiedyś
> podesłałem. Zmienię go na obecny format i będzie ok.
fajnie.

[..]
> A więc README jest gotowe (trochę lakoniczne, ale nie mam smykałki do
> pisania instrukcji...). Co do 'zaprzęgnięcia' zespołu PLD - jestem za.
> Jednakże ja z cvs'em połączyć się nawet nie mogę.... Możnaby, tak jak
> kiedyś Jarek proponował, spróbować zrobić własnego cvs'a, gdzieś na dobrym
> łączu. Dione już padać nie powinno, więc można pogadać z lcamtufem (mogę
> się tego podjąć). Chyba wszystkim pasują dzisiejsze transfery z dione?
> Więc jak?

Z dione IMHO jest ten kłopot, że chłopaki mogą nam powiedzieć:
,,nie mamy waszego cvs...''(jak niedawno ftp),
poza tym ktoś musiałby się zająć administracją (zakładanie kont,
backup, zrzucanie logów na listę pld-cvsannounce(czy jakoś tak)).

Podobno jest możliwy slave-cvs (read only), to IMHO byłoby
niegłupio umieścić na dione.

Jak pokażesz już to modinfo to wrzucę to README + pliki z opisami
do pldowego cvs.

Paweł