pare latek

Wojtek Bojdol wojboj w lp.net.pl
Pią, 14 Maj 1999, 09:00:19 CEST

On Thu, 13 May 1999, [ISO-8859-2] Pawe=B3 Gajda wrote:

> Jedna uwaga: wzi=B1=B3e=B6 wersj=EA 0.1.7 zamiast 0.1.8.=20
aha...
jak sciagalem to na twojej stronie link byl do 1.7...
no ale...po ogladnieciu w domq tego kodu dokladniej (godz. 24:00) uznalem,
ze jeszcze inna czesc kodu mi sie bardzo nie podoba..:)
TPkgSet mi sie bardzo nie podoba...
tam jest tablica struktur, ktora przy dodawaniu nowego elementu jest
realloc()owana...kazda struktura zajmuje swoje...
w miedzyczasie wykonywania funkcji add jakis soft moze zajac pamiec tuz za
ostatnim bajtem aktualnej tablicy....i realloc bedzie musial szukac sobie
gdzie indziej spojnego kawalka...
proponuje to zastapic czym innym...
najprostsze rozwiazanie bedzie z tablica wskaznikow...
najlepiej tez, aby poczatkowo byla allokowana na gdzies 200 elementow
a gdy bedzie dodawany element nr 201 to zrobi sie realloca tablicy
inna mozliwosc do lista dowiazana...lecz ta wymagalaby wiekszych zmian w
kodzie oraz bylaby chyba wolniejsza...
aha...oprocz tego co w patchu podawalem wczesniej to jeszcze
PATH_TO_HDLIST tez powinno byc mallocowane...
no ale jak zobacze 0.1.8 to dam ci patcha...:) moze przez weekend troche
dorobie...
aha...mam rozumiec, ze kod zakomentowany to jest do poprawienia?
bo tam w PATH_TO_HDLIST widzialem zakomentowane i ja bym to zrobil tak:
PATH_TO_HDLIST=3Dmalloc(strlen(src)+9);
sprintf(PATH_TO_HDLIST,"%s/costamczegojuzniepamietamboniemamkoduporeka..:)"=
,src);
oczywiscie kazdy malloc powinien byc robiony tak:
if ((tmp=3Dmalloc(len))=3D=3DNULL) error(ENOMEM);
> jest: http://www.pld.org.pl/devel/pld-cvs-faq.html
nie ma niestety linkow...:)
ale zara napisze do autora stron o tym (juz mu mowilem, ze jeden link o
cvsie nie dziala)
> Jak na razie nie ma =BCr=F3de=B3 inst. w repoz. cvs. Czekam, a=BF b=EAdzi=
> zainstalowane cvsupd i b=EAdzie mo=BFna uruchomi=E6 mirror repoz. na
> dione.ids.pl.=20
hieh...
waiting4lcamtuff?:)
jak na razie i tak chyba tylko my pracujemy...:)