pare latek

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Pią, 14 Maj 1999, 11:32:35 CEST

On Fri, 14 May 1999, Wojtek Bojdol wrote:

> aha...
> jak sciagalem to na twojej stronie link byl do 1.7...

Pomyłka, autorem rpmmena jest Paweł Kołodziej, v0.1.8 jest
na jego stronie (przynajmniej była jak ściągałem):
www.ids.pl/~pkollegu/rpmmen/

Postaram się to zaraz wrzucić także na:
http://mis.k2.net.pl/pldi/src/rpmmenlib-0.1.8.tgz

[..]

> [...]
> realloc()owana...kazda struktura zajmuje swoje...
> w miedzyczasie wykonywania funkcji add jakis soft moze zajac pamiec tuz za
> ostatnim bajtem aktualnej tablicy....i realloc bedzie musial szukac sobie
> gdzie indziej spojnego kawalka...
> proponuje to zastapic czym innym...
> najprostsze rozwiazanie bedzie z tablica wskaznikow...
> najlepiej tez, aby poczatkowo byla allokowana na gdzies 200 elementow
> a gdy bedzie dodawany element nr 201 to zrobi sie realloca tablicy
> inna mozliwosc do lista dowiazana...lecz ta wymagalaby wiekszych zmian w

Zrobiłem parę modułów ogólnego przeznaczenia, niektóre mogą się tu przydać:
- array : taka tablica wskaźników na cokolwiek
- llist : lista czegokolwiek

Wydzielę to chyba jako jakiś lib i udostępnię niebawem.

BTW Nie zabrałbyś się, za coś nowego? :-) Niedawno podesłałem TODO.

> hieh...
> waiting4lcamtuff?:)

Nie, na kloczka. Żeby zrobić mirror, trzeba uruchomić cvsupd na
cenzorze.

I z drugiego Twojego postu:

Obecnie nie jest niestety uporządkowana sprawa z naszym ftpem.
Źródła są porozrzucane po:

1. ftp://dione.ids.pl/people/pld_inst/ (zaczątek wybieraczki pakietów)
2. http://hq.obop.com.pl/~mis/pldi        (inst 0.1)
3. http://www.ids.pl/~pkollegu/rpmmen/    (wiadomo)

w 1. nie jestem pewien co do katalogu.

Paweł