pare latek

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Pią, 14 Maj 1999, 17:30:13 CEST

On Fri, 14 May 1999, Wojtek Bojdol wrote:

> hmm...przydaloby sie jakis JEDEN site z tym zrobic chwilowo chociaz..:)
> proponuje na dione...:)

Kiedyś był nim dione, lecz po awarii jakoś nie może się pozbierać ;-).
Postaram się powrzucać wszytko na niego w przyszłym tygodniu.

> hieh...to sa tak proste funkcje ze zwykle to w kodzie od 0 robie..
> no ale kit z tym...zobaczym..:))

Lepiej załatwić takie rzeczy 1 modułem. Takich list jest w
inst. trochę i osobny kod do każdego przypadku niepotrzebnie zwiększa
rozmiar całości.  Inna sprawa, że w rpmmenie może jest wygodniej/lepiej
zrobić to ręcznie, nie wiem, to działka Pawła.

> hmm....ja niestety nie widzialem tego...:))
> dopiero co sie przylaczylem i dzisiaj cvs-faq na weekend do poczytania :))

Zajrzyj do archiwum, post z 28.04, "TODO" w temacie.

A ponieważ nie mamy faq ani nic w tym rodzaju, to b. polecam
przejrzenie przynajmniej części archiwum.

> jako ze zaniedlugo moze przybyc ktos jeszcze nowy, kto nic nie wie dobrze
> by bylo zrobic jakies proste faq do listy (brak jest aktualnie), ktorym
> zamiescimy informacje tego typu gdzie leza rozne pliki zwiazane z tym...

Najlepiej w postaci strony na pldowym www. Rozumiem, że się
za to bierzesz? :-)

> mam pytanko jedno..
> na dyskietce startowej robimy wrzucamy troche aplikacji czy tylko
> instalator -> ew. w nim wszystkie funkcje w stylu gui, ew. przy starcie
> mozliwosc uzywania tego jako rozne programy (nie beda potrzebne
> biblioteki) -> robimy linki do tego softu pod roznymi nazwami i w
> zaleznosci od argv[0] to bedzie to rozne rzeczy robic...

Raczej nie będziemy ładować tego do instalatora.
Załatwi to pakiet busybox z Debiana, patrz mój dzisiejszy post
pt. "bootdisk"

Paweł
PS. Rób proszę odstępy pomiędzy tym co cytujesz, a tym co piszesz.
W połączeniu z brakiem dużych liter Twoje posty są mało ,,czytalne''
--
mailto: mis w k2.net.pl