pare latek

Wojtek Bojdol wojboj w lp.net.pl
Pią, 14 Maj 1999, 15:14:42 CEST

On Fri, 14 May 1999, [ISO-8859-2] Pawe=B3 Gajda wrote:

> On Fri, 14 May 1999, Wojtek Bojdol wrote:
>=20
> Pomy=B3ka, autorem rpmmena jest Pawe=B3 Ko=B3odziej, v0.1.8 jest
> na jego stronie (przynajmniej by=B3a jak =B6ci=B1ga=B3em):
> www.ids.pl/~pkollegu/rpmmen/=20
aha...
bez /rpmmen w sciezce pojawia sie link do starszej wersji...
wiec trzeba mu przekazac, zeby link updejtnal..:))
> Postaram si=EA to zaraz wrzuci=E6 tak=BFe na:
> http://mis.k2.net.pl/pldi/src/rpmmenlib-0.1.8.tgz
hmm...przydaloby sie jakis JEDEN site z tym zrobic chwilowo chociaz..:)
proponuje na dione...:)
> Zrobi=B3em par=EA modu=B3=F3w og=F3lnego przeznaczenia, niekt=F3re mog=B1=
 si=EA tu przyda=E6:
> - array : taka tablica wska=BCnik=F3w na cokolwiek=20
> - llist : lista czegokolwiek=20
hieh...to sa tak proste funkcje ze zwykle to w kodzie od 0 robie..
no ale kit z tym...zobaczym..:))
> Wydziel=EA to chyba jako jaki=B6 lib i udost=EApni=EA niebawem.
>=20
> BTW Nie zabra=B3by=B6 si=EA, za co=B6 nowego? :-) Niedawno podes=B3a=B3em=
 TODO.
hmm....ja niestety nie widzialem tego...:))
dopiero co sie przylaczylem i dzisiaj cvs-faq na weekend do poczytania :))
>=20
> I z drugiego Twojego postu:=20
>=20
> Obecnie nie jest niestety uporz=B1dkowana sprawa z naszym ftpem.
> =ACr=F3d=B3a s=B1 porozrzucane po:
>=20
> 1. ftp://dione.ids.pl/people/pld_inst/ (zacz=B1tek wybieraczki pakiet=F3w=
)
> 2. http://hq.obop.com.pl/~mis/pldi        (inst 0.1)
> 3. http://www.ids.pl/~pkollegu/rpmmen/    (wiadomo)
>=20
> w 1. nie jestem pewien co do katalogu.=20
hhmm...
jako ze zaniedlugo moze przybyc ktos jeszcze nowy, kto nic nie wie dobrze
by bylo zrobic jakies proste faq do listy (brak jest aktualnie), ktorym
zamiescimy informacje tego typu gdzie leza rozne pliki zwiazane z tym...
mam pytanko jedno..
na dyskietce startowej robimy wrzucamy troche aplikacji czy tylko
instalator -> ew. w nim wszystkie funkcje w stylu gui, ew. przy starcie
mozliwosc uzywania tego jako rozne programy (nie beda potrzebne
biblioteki) -> robimy linki do tego softu pod roznymi nazwami i w
zaleznosci od argv[0] to bedzie to rozne rzeczy robic...

wlasnie sciagnalem sobie wszystkie pliki...
ktos powie co trzeba zrobic...a przez weekend poogladam kod, popoprawiam
czesci ktore mi sie wydawaja brzydkie jak woda w klozecie itp...:)