ogladajac TODOO

Wojtek Bojdol wojboj w lp.net.pl
Sob, 15 Maj 1999, 15:12:54 CEST

1. konfiguracja systemu -> to bedzie chyba najprosciej zrobic po starcie
systemu -> uniwersalne narzedzie do konfigurowania nie tylko za pierwszym
razem ale w kazdej chwili
proponuje pierwszy start jako init=/bin/postinstalator albo jakies takies

2. tryb upgrade -> na razie odlozone raczej na (nie)daleka przyszlosc
proponuje to zrobic jako program odpalany w czasie pracy systemu (jesli
upgrejdowane pakiety moga byc run-time) badz odpalane w single
proponuje to wlaczyc do uniwersalnego konfiguratora o ktorym mowilem
wczesniej
ew. moze byc tryb upgrejdu z rh lub debiana, ale nie wiem czy takie cos
robimy

3. smbfs -> chodzi o instalacje na smbfsie czy sama opcje mountowania go?
bo jesli chcecie instalacje na smbfsie to rownie dobrze mozna dodac
instalacje na ncpfsie (novell)
:)
moge sie tym zajac...

4. modul iohttp -> co trzeba zrobic??

5. przerobka installinit'a -> biore sie za to
tylko ktos mi powie co dorobic/przerobic?:)

no a oprocz tego zabiore sie za jakies stronki...
wprawdzie beda poczatkowo 4lynx...no ale nikt sie chyba nie pogniewa..:)