ogladajac TODOO

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Sob, 15 Maj 1999, 17:40:00 CEST

On Sat, 15 May 1999, Wojtek Bojdol wrote:

> 1. konfiguracja systemu -> to bedzie chyba najprosciej zrobic po starcie
> systemu -> uniwersalne narzedzie do konfigurowania nie tylko za pierwszym
> razem ale w kazdej chwili
> proponuje pierwszy start jako init=/bin/postinstalator albo jakies takies

To, czy będziemy konfigurować po restarcie czy w inst, nie jest aż takie
istotne. Najpierw trzeba mieć czym ;-)

> 2. tryb upgrade -> na razie odlozone raczej na (nie)daleka przyszlosc
> proponuje to zrobic jako program odpalany w czasie pracy systemu (jesli
> upgrejdowane pakiety moga byc run-time) badz odpalane w single
> proponuje to wlaczyc do uniwersalnego konfiguratora o ktorym mowilem
> wczesniej
> ew. moze byc tryb upgrejdu z rh lub debiana, ale nie wiem czy takie cos
> robimy

Oba sposoby mają IMO swoje zalety. Jak będzie gotowy kod robiący
upgrade, to dlaczego nie zrobić tego i w inst. i jako osobny
programik?

> 3. smbfs -> chodzi o instalacje na smbfsie czy sama opcje mountowania go?
> bo jesli chcecie instalacje na smbfsie to rownie dobrze mozna dodac
> instalacje na ncpfsie (novell)
> :)
> moge sie tym zajac...

Chodzi o montowanie, to już raczej wodotryski i IMHO spokojnie można
to odłożyć na lepsze czasy ;-)

> 4. modul iohttp -> co trzeba zrobic??

Moduł z obsługą http do iointfa z pldilib, analogiczny do ioftp.c
W skrócie, iointf to realizacja dostępu do medium źródłowego w sposób
przezroczysty dla użytkownika liba, u nas to głównie rpmmen.

> 5. przerobka installinit'a -> biore sie za to
> tylko ktos mi powie co dorobic/przerobic?:)

Główne jego wady to brak inicjacji terminala i IMO bałaganiarski kod.
Nawet trochę to zacząłem, ale nie starczyło mi jakoś zapału by skończyć.

Busybox także zawiera init.c. Nie oglądałem go jeszcze za bardzo i nie
wiem czy nie warto użyć właśnie jego. Na pewno jest ładniej napisany :-)

> no a oprocz tego zabiore sie za jakies stronki...
> wprawdzie beda poczatkowo 4lynx...no ale nikt sie chyba nie pogniewa..:)

Ściągnij PLD_www_res z cvsa, jest tam szablon, wg którego robione są
strony PLD.

Paweł
PS. dzięki za odstępy, duużo czytelniej :-)
--
mailto: mis w k2.net.pl