jaka nazwa w pkgssel

Paweł Gajda mis w hq.obop.com.pl
Wto, 18 Maj 1999, 15:49:21 CEST

On Mon, 17 May 1999, Jarek Woloszyn wrote:

> Tak wiec moze by zrobic przy wybieraniu pakietu pokazywanie wersji.
> CHociaz w RH nie bylo dwoch pakietow o takiej samej nazwie, nie wiem jak w
> PLD. Tylko, ze mogloby byc uciazliwe dla ludzi ukladajacych pliki z
> grupami pakietow. Tam trzeba by bylo wpisywac tylko nazwe i brane bylyb
> oba pakiety. Co Wy na to?

Nie bardzo rozumiem dlaczego będzie to uciążliwe przy tworzeniu
grup. W czym mogą przeszkadzać dublety?

> Ja bym optowal za sama nazwa, jezeli wszystkie beda sie roznily nazwami.

Nie wiem, czy w dystrybucji zdarzą się te same pakiety w różnych
wersjach(przypuszczam, że nie), ale dlaczego nie uwzględniać
takich sytuacji?

Dam trochę naciągany przykład: jako wm używam afterstepa 1.0, który
już nie jest rozwijany. Miło byłoby mieć do wyboru pomiędzy 1.0, a 1.5.

Wtedy sama wybieraczka będzie mogła być użyta także niezależnie
od instalatora, jako część narzędzia w rodzaju rhtowego glinta.

No, ale z tym będzie trochę więcej pracy, także IMHO można sobie to
na razie darować :-)

Trzeba będzie poprawić pod tym względem gentocf.

Paweł