jaka nazwa w pkgssel

Jarek Woloszyn yossa w dione.ids.pl
Wto, 18 Maj 1999, 20:05:30 CEST

On Tue, 18 May 1999, Paweł Gajda wrote:

> Nie bardzo rozumiem dlaczego będzie to uciążliwe przy tworzeniu
> grup. W czym mogą przeszkadzać dublety?

Trzeba bedzie zrobic jakis soft do tworzenia pliku z grupami. Bo nie
wyobrazam sobie wpisywanie kilkuset nazw pakietow z wersjami recznie.
A co potem z aktualizacja? Bedzie kolejna dystrybucja i trzeba bedzie
tworzyc kolejna wersje pliku z grupami?
Wlasnie wpadlem, ze mozna zrobic skrypt, ktory z pliku wzorca wezmie nazwy
i uzupelni je o wersje. A jezeli bedzie mial dostepne dwie wersje pakietu,
to obie dolaczy. Takze ok. Napisze to z wersjami

> No, ale z tym będzie trochę więcej pracy, także IMHO można sobie to
> na razie darować :-)
>
> Trzeba będzie poprawić pod tym względem gentocf.

I gdzies trzeba trzymac ta wersje pakietu. Najwygodniej byloby
zmodyfikowac TPkgInfo i w getPackagesList od razu pobierac wersje z
naglowka. Po co niepotrzebnie wplatywac rpmlib'a tam gdzie to nie jest
potrzebne.

--
 .-+> yossa w pld.org.pl ---------------,----+> http://dione.ids.pl/~yossa --+,
|`+-- Living life to the full <+.  .-|--+> C Programmer ---+> Linux User ---.|