pkgssel 0.3.1

Jarek Woloszyn yossa w dione.ids.pl
Śro, 19 Maj 1999, 23:24:09 CEST

nowy pkgssel - jeszcze niezbyt do uzytku, kod nadal dirty, ale chodzi o
to, zeby zobaczyc w jakim kierunku to zmierza.

Zeby odpalic potrzebny rpmmen 1.8 (link rpmmenlib). Nie wiem czy pojdzie
make test z rpmmena, bo nie podobal mi sie styl kompilowania testu (w
katalogu rpmmena) i zrobilem swoj Makefile, korzystajacy z rpmmenExample
(tak wiem, niezbyt elegancko :)

Można wybierać pomiędzy wyborem grupami i pakietami. Nie probujcie tego
wrzucac do insta, bo nie pojdzie. Trzeba wyodrebnic wczytywanie pliku
groups na poczatku. Jak juz pisalem chodzi mi raczej o zobaczenie jak to
mniej wiecej bedzie wygladac.

I jeszcze jedna watpliwosc. Zrobilem tak, ze w moich strukturach sa
wskazniki na struktury z rpmmena, takze kazda zmiana zaznaczenia pakietu
powoduje zmiane w pakiecie na ktory wskazujemy. Dlatego mozna zaznaczyc
np. basha w jednej grupie i zostanie zaznaczony we wszystkich.
No i teraz ta watpliwosc. Najciekawsze byloby polaczenie obu sposobow
wybierania (tak jak teraz), a nie tak jak w rh - albo grupami, albo
pakietami. Ale z drugiej strony to bez sensu, zeby pakiety byly
instalowane tylko wtedy gdy grupa bedzie zaznaczona. Moze zrobimy tak, ze
zrezygnujemy z zaznaczania, tak to jest teraz, tylko pakiety w takich
grupach i bedzie mozna je zaznaczac (F2/F3). Tylko trzeba by bylo to
zrobic tak jak hardlinki, czyli liczyc ile jest pakietow zaznaczonych i
przy odznaczeniu go w danej grupie zmniejszac tylko ten licznik.

Nie wiem. Mam duzo roznych pomyslow jak to zrobic, tylko nie wiem co
byloby najlepsze.

Aha. Do kompilacji potrzebny jest newt-0.30-p2

Wszystko lezy na ftp://dione.ids.pl/people/pld-inst

--
 .-+> yossa w pld.org.pl ---------------,----+> http://dione.ids.pl/~yossa --+,
|`+-- Living life to the full <+.  .-|--+> C Programmer ---+> Linux User ---.|