jaka nazwa w pkgssel

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Pią, 21 Maj 1999, 14:28:39 CEST

On Fri, 21 May 1999, Paweł Kołodziej wrote:

> Z moich obserwacji wynika, że w nagłówku 50% to spis nazw plików, a 20% to
> description. O ile description nie odgrywa żadnej roli w sprawzaniu
> zależności, to AFAIK spis plików jest już konieczny. Tak więc ewentualny
> zysk na pamięciożerności to ok. 20% - IMHO trzeba się zastoanowić, czy warto
> się teraz bawić w db. Może najpierw zróbmy wersję 1.0, możliwie najprostszą
> ?

Teraz, czy później... Rozumiem, że narzekasz na brak czasu.  IMHO
przydałby się po prostu ktoś do tego indeksu. Zmontuję jednak jakiś kawałek
strony, trzeba nasilić akcję propagandową ;-)

> Dziwne, bo hdlist z RH5.2 to coś ponad 2 Mb...

Ciut się zapędziłem z tą połową. W przypadku RH5.2 (573 pakiety):

zn:~$ ls -l /cdrom/RedHat/base/hdlist
-r--r--r--   1 root     root      4050635 Oct 15  1998 /cdrom/RedHat/base/hdlist

zn:~$ ls -l /tmp/tocfile
-rw-r--r--   1 mis      users     2614384 May 21 13:41 ../tocfile

To po usunięciu tagów:
    RPMTAG_DESCRIPTION,
    RPMTAG_SUMMARY,
    RPMTAG_BUILDTIME,
    RPMTAG_BUILDHOST,
    RPMTAG_COPYRIGHT,
    RPMTAG_GROUP,
    RPMTAG_URL,
    RPMTAG_PACKAGER,
    100,           -- tajemnicze ,,znaczniki'' tłumaczeń
    RPMTAG_SOURCERPM,
    RPMTAG_ARCHIVESIZE,
    RPMTAG_FILEMODES,
    RPMTAG_SIZE,

i nie dokładaniu niepotrzebnego tagu FILENAME_TAG, jest
to przecież: %NAME-%VERSION-%RELEASE.%ARCH.rpm, AFAIK

W PLD będzie to większy zysk(dochodzą polskie(i węgierskie chyba też
widziałem) wersje Summary i Description), ale nie wiem czy nie dojdą
jakieś nowe i konieczne tagi w rpm-3.x.

Paweł
--
mailto: mis w k2.net.pl