jaka nazwa w pkgssel

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pią, 21 Maj 1999, 00:03:04 CEST

[czwartek, 20 maj 1999], Jarek Woloszyn napisał(a):

> nie ma sprawy - ja juz po maturze :)

Ja jaeszcze w trakcie (jeszcze polski i angielski).
Rozumiem, że ta funkcja ma zwracać jedneo pole z nagłówka danego pakietu?
Jeśli tak, to myślę, że to może wyglądać jakoś tak:

w rpmmen.c (i odpowiednio w rpmmen.h)

void * rpmpkg_header_entry_get(TPkgSet * pkgs, int num,int tag)
{
	void *tmp;
	headerGetEntry(pkgs->packages[num].h,tag, NULL,&tmp,NULL);
	return tmp;
}

i w rpmpldi.c (oraz odpowiedni w pis w rpmpldi.h)

void rpmpldi_header_entry_get(int num, int tag)
{
	return rpmmpkg_header_entry_get(&rpmmen_pkgs,num,tmp);
}

myślę, że to powinno działać (ale nie testowałem). Aha, z analizy źródeł
rpmlib'a wynika, że headerGetEntry zwraca wskaźnik na odpowiednie pole
w nagłówku.

Z moich obserwacji wynika, że w nagłówku 50% to spis nazw plików, a 20% to
description. O ile description nie odgrywa żadnej roli w sprawzaniu
zależności, to AFAIK spis plików jest już konieczny. Tak więc ewentualny
zysk na pamięciożerności to ok. 20% - IMHO trzeba się zastoanowić, czy warto
się teraz bawić w db. Może najpierw zróbmy wersję 1.0, możliwie najprostszą
?

> No i wlasnie. RH wymaga 8 MB ramu do instalacji - moze my zejdziemy do 4
> :)))

Dziwne, bo hdlist z RH5.2 to coś ponad 2 Mb...

> --
>  .-+> yossa w pld.org.pl ---------------,----+> http://dione.ids.pl/~yossa --+,
> |`+-- Living life to the full <+.  .-|--+> C Programmer ---+> Linux User ---.|
>  `'+- Jarek Woloszyn ----------+'-'   `'+- PGP && Monopoly (ppp counter) <+-'
>     Polowa tego, co piszemy jest szkodliwa, druga polowa jest niepotrzebna.
Przynajmniej, ta trzecia polowa ma jakiś sens ;)

pawelk w pld.org.pl
http://www.ids.pl/~pkollegu  <- tu jest PePeSza (automat dla tłumaczy .pot'ow)