jaka nazwa w pkgssel

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pią, 21 Maj 1999, 21:14:20 CEST

[piątek, 21 maj 1999], Paweł Gajda napisał(a):

> Nie będzie tak dobrze. RH wymaga 8 do startu, do instalacji wymagany
> jest też swap.
>
> Wczoraj zerknąłem do środka rpmliba i *być może*, gdyby
> pokombinować, to da się w ogóle nie trzymać całego ustrojstwa w
> pamięci(bez przeróbek rpmliba). Trzeba tylko zbudować rpmowi
> tymczasową bazę i na niej kazać mu znajdować zależności. Zysk z tego
> taki, że nie trzeba wtedy swapa. IMHO na razie nie warto sobie tym
> zawracać głowy, ale możliwość, zdaje się, jest.

IMHO tym sobie wogóle nie warto zawracać głowy. W końcu co za różnica -
zrobimy bazę czy swap. Zasatnawiam się też nad sensownością tego czego się
już podjołem czyli, przechowywania fragmnetów nagłówków w db. W końcu co za
różnica czy to będzie plik na dysku, czy swap. No chyba że to by było
odczytywane z CD-ROM'a (medium źródłowego). Wtedy to ma sens (oszczędzimy
około 4 Mb swapa). Ale z drógiej srtony 4Mb to niewiele jak na instalacje
500Mb'towej dystrybucji. Trudno mi sobie wyobraźić taką instalację, gdzie
zrobienie 4Mb swapa mogło by w czymś przeszkodzić. np. na partycji z /home
zawsze podczas instalacji będzie przynajmniej tyle. Może więc sobie odpuścić
to odchudzanie tocfile'a i robienie tego w db. Czekam na opinie.

pawelk w pld.org.pl
http://www.ids.pl/~pkollegu  <- tu jest PePeSza (automat dla tłumaczy .pot'ow)