jaka nazwa w pkgssel

Jarek Woloszyn yossa w dione.ids.pl
Sob, 22 Maj 1999, 14:04:47 CEST

On Fri, 21 May 1999, Paweł Kołodziej wrote:

> IMHO tym sobie wogóle nie warto zawracać głowy. W końcu co za różnica -
> zrobimy bazę czy swap. Zasatnawiam się też nad sensownością tego czego się
> już podjołem czyli, przechowywania fragmnetów nagłówków w db. W końcu co za
> różnica czy to będzie plik na dysku, czy swap. No chyba że to by było
> odczytywane z CD-ROM'a (medium źródłowego). Wtedy to ma sens (oszczędzimy
> około 4 Mb swapa). Ale z drógiej srtony 4Mb to niewiele jak na instalacje
> 500Mb'towej dystrybucji. Trudno mi sobie wyobraźić taką instalację, gdzie
> [...]

A czy przypadkiem w czasie odczytywania z tej struktury toca on nie bedzie
ladowal calych rekordow do pamieci - wiec przy malej ilosci pamieci troche
sobie poswapuje. A trzymajac opisy gdzie indziej troche mielenia dyskiem
sie oszczedza.

--
 .-+> yossa w pld.org.pl ---------------,----+> http://dione.ids.pl/~yossa --+,
|`+-- Living life to the full <+.  .-|--+> C Programmer ---+> Linux User ---.|