pkgssel 0.3.1

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Sob, 22 Maj 1999, 21:07:39 CEST

On Fri, 21 May 1999, Jarek Woloszyn wrote:

> Zaraz wrzuce binarki na dione, to zobaczysz jak jest teraz.

Jednak nie wrzucaj w przyszłości binarek, chyba, że zupełnie
statyczne. Mamy niestety różne wersje bibliotek.

Skompilowałem ale jeszcze dokładnie nie obejrzałem.
Proszę, nie uruchamiaj tam instalacji. Mimo, że uruchamiam to na
chrootcie i z konta nobody, to i tak dostaję przypływu paranoi, jak
coś mi się instaluje. To pkgsel, niech demo będzie bezpieczne ;-)

Paweł
--
mailto: mis w k2.net.pl