pkgssel 0.3.1

Jarek Woloszyn yossa w dione.ids.pl
Nie, 23 Maj 1999, 14:48:25 CEST

On Sat, 22 May 1999, Paweł Gajda wrote:

> Skompilowałem ale jeszcze dokładnie nie obejrzałem.

A ja juz skonczylem tworzenie struktur do tej mc'owej wersji - teraz to
tylko zwizualizowac.

> Proszę, nie uruchamiaj tam instalacji. Mimo, że uruchamiam to na
> chrootcie i z konta nobody, to i tak dostaję przypływu paranoi, jak
> coś mi się instaluje. To pkgsel, niech demo będzie bezpieczne ;-)

Dobra, Tylko bede go musial odizolowac od rpmmen. Bo na razie te dwie
czesci sa razem polaczone.

--
 .-+> yossa w pld.org.pl ---------------,----+> http://dione.ids.pl/~yossa --+,
|`+-- Living life to the full <+.  .-|--+> C Programmer ---+> Linux User ---.|