ftp

Jarek Woloszyn yossa w dione.ids.pl
Sob, 22 Maj 1999, 23:01:08 CEST

On Sat, 22 May 1999, Wojtek Bojdol wrote:

> pomysl nr 2
> jako ze czesc z nas ma tam konta, proponuje grupe pld-inst,
> cale archiwum chmod g+w; chgrp pld-inst -R; i ustawienie odpowiedniego
> umaska

no i dopisanie odpowiednich userow do tej grupy.

> dzieki temu latwiej bedzie czasami dojsc kto co tam dal..:)
> i quota usera nie bedzie musiala byc tak duza

W sumie to i tak od powiadamiania o zmianach jest lista. Bo przeciez nie
bede co chwile sprawdzal czy ktos nie zmienil czegos na ftp.
Moje rozwiazanie eliminuje udziac roota w tej zabawie. No i scp jest
dosc wygodne.

Ale jak chcecie. Ja bym byl za 1 wyjsciem. Przede wszystkim dlatego, ze
nie trzeba dupy adminom zawracac.

Ostatnio spodobalo mi sie to co kiedys zrobilem, ze mozna wyslac pliki
mailem i zostana umieszczone na ftp (pamietajcie, zeby nie podawac w
nazwie plikow katalogow, bo wtedy pakiet nie przejdzie).
Zwykle nie pamietam co mam gdzie podeslac, a tak pakiet sobie czeka w
spoolu i potem ,,sam'' sie wysyla.

--
 .-+> yossa w pld.org.pl ---------------,----+> http://dione.ids.pl/~yossa --+,
|`+-- Living life to the full <+.  .-|--+> C Programmer ---+> Linux User ---.|