modul checklist

Jarek Woloszyn yossa w dione.ids.pl
Sob, 22 Maj 1999, 19:22:34 CEST

Tak jak Paweł chciał zrobiłem moduł z checklistą.
Jest to praktycznie to samo co spatchowany listbox z newta. Można by to
było jeszcze wyczyścić wyrzucając niektóre funkcje, gdyż są takie same jak
w listboksie, ale doszedłem do wniosku, że jak to ma być osobny moduł, to
niech wszystko będzie w kupie.

Żeby go używać trzeba mieć czystego newta, bez moich patchy i po prostu
linkować z modułem checklist.c. W kodzie źródłowym potrzebna będzie zmiana
wszystkich newtListbox na newtChecklist. Można to zrobić po prostu:
 sed 's/newtListbox/newtChecklist/g' plik1 > plik2
gdyz Checklista ma wszystkie wlasciwosci Listboxa.

ftp://dione.ids.pl/people/pld-inst/checklist-0.0.2.tar.gz

--
 .-+> yossa w pld.org.pl ---------------,----+> http://dione.ids.pl/~yossa --+,
|`+-- Living life to the full <+.  .-|--+> C Programmer ---+> Linux User ---.|