trurlib

Jarek Woloszyn yossa w dione.ids.pl
Nie, 23 Maj 1999, 14:55:28 CEST

On Sat, 22 May 1999, Paweł Gajda wrote:

> Druga rzecz to libhello-0.1.tar.gz. To taka przymiarka do
> szablonu/wzoru pakietu. Sądzę, że warto dążyć do ujednolicenia pewnych
> rzeczy, przynajmniej dla nowo powstających kawałków. No i będzie do
> czego odsyłać ew. ,,nowych''. Obejrzyjcie to proszę.

Jeszcze mi sie jedno przypomnialo. W sumie to powinno byc zrobione na
poczatku, zeby z tych klockow latwiej sie skladalo. Tzn. jednolity uklad
katalogow, np.
rpmlib-wersja
rpmlib --> rpmlib-wersja

i wszystkie moduly w include nie powinny zawierac katalogow, czyli
#include "costam.h"

a nie
#include "../katalog/costam.h"

A w Makefile powinny byc dodawane odpowiednie -I../katalog

Takich szczegolikow jest troche i przydaloby sie to ujednolicic.

--
 .-+> yossa w pld.org.pl ---------------,----+> http://dione.ids.pl/~yossa --+,
|`+-- Living life to the full <+.  .-|--+> C Programmer ---+> Linux User ---.|