trurlib

Paweł Gajda mis w hq.obop.com.pl
Pon, 24 Maj 1999, 17:20:18 CEST

On Sun, 23 May 1999, Jarek Woloszyn wrote:

> Jeszcze mi sie jedno przypomnialo. W sumie to powinno byc zrobione na
> poczatku, zeby z tych klockow latwiej sie skladalo. Tzn. jednolity uklad
  ^^^^^^^^
mądrala ;-)

> katalogow, np.
> rpmlib-wersja
> rpmlib --> rpmlib-wersja

Przyjmijmy może taką strukturę(zdaje się, że większość pracuje na
podobnej):

pldi/
     libXXX/    - biblioteki-paczki kodu (mamy ich obecnie bodajże 5:
                  libfdisk, pldilib, rpmmenlia, pkgssel, libkunf,
                  trurlib)
     src/       - źródła samego inst.

W tej postaci wyląduje to kiedyś w jakimś cvs.
Warto też porobić katalogi dla poszczególnych paczek na
dione, jak dojdą kolejne wersje to się zrobi bałagan.

Przy okazji wytłumaczę się z tego dionowego mirrora cvsa. Nie ma go,
ponieważ jak do tej pory próby załatwienia z Tomkiem instalacji cvsupd
na cenzorze spełzły na niczym.

> i wszystkie moduly w include nie powinny zawierac katalogow, czyli
> #include "costam.h"

Lepiej: #include <cośtam.h> lub, jeżeli przewidujemy samodzielną
instalację danej biblioteki z nagłówkami w np. /usr/include/katalog/,
to jak z trurlib:
#include <trurl/cośtam.h> + zn:/pldi/trurlib$ ln trurl . -s

> a nie
> #include "../katalog/costam.h"
> A w Makefile powinny byc dodawane odpowiednie -I../katalog
> Takich szczegolikow jest troche i przydaloby sie to ujednolicic.

Dokładnie. Jeżeli masz na myśli jakieś konkrety, to najlepiej
opisz to w 1 zdaniu i wrzuć do libhello (i nie podysłaj
łatki tylko od razu z tym na dione z v0.11)

Paweł