trurlib

Jarek Woloszyn yossa w dione.ids.pl
Nie, 23 Maj 1999, 14:52:15 CEST

On Sat, 22 May 1999, Paweł Gajda wrote:

> Polecam, zalecam i sugeruję używanie tych struktur, zamiast robienia
> własnych. Mniej kodu i mniej typedefów to mniej roboty i błędów, o
> prostocie nie wspominając. Myślę, że do rpmmena i pkgssel będzie to
> jak znalazł.

pkgssel chyba bedzie jednak uzywal swojej wersji. Bo dodawanie nowych
elementow listy nie jest takie proste - po prostu nowy element wstawiany
jest tak, zeby na poczatku byly katalogi, potem pakiety i wszystko jest od
razu sortowane :)

Ale to dobry pomysl.

> Wrzuciłem tam też xmalloc.c i massert.c z pldilib. W zasadzie _każdy_
> kawałek kodu powinien używać n_assert() zamiast assert(). Tak samo
> jeżeli używa malloc, realloc itp to powinien zawierać
> #include <trurl/xmalloc.h>.

o wlasnie - na razie to bylo czescia pldiliba. Teraz bedzie osobno?

ok.

--
 .-+> yossa w pld.org.pl ---------------,----+> http://dione.ids.pl/~yossa --+,
|`+-- Living life to the full <+.  .-|--+> C Programmer ---+> Linux User ---.|