trurlib

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Sob, 22 Maj 1999, 22:46:54 CEST

Wspominałem parę dni temu że:
,, Zrobiłem parę modułów ogólnego przeznaczenia
- array : taka tablica wskaźników na cokolwiek
- llist : lista czegokolwiek ''

Wrzuciłem to wszystko do jednego pakietu, leżeć będzie na dione
pod nazwą trurlib-22.05.99.tar.gz. Z datą dlatego, że jest to
bardzo wczesna wersja i nie ma IMO sensu bawić się zbytnio w numerki.
Będę na bieżąco wrzucał kolejne wersje.

Polecam, zalecam i sugeruję używanie tych struktur, zamiast robienia
własnych. Mniej kodu i mniej typedefów to mniej roboty i błędów, o
prostocie nie wspominając. Myślę, że do rpmmena i pkgssel będzie to
jak znalazł.
Prawie cała pldilib jest już pod to przerobiona.

Wrzuciłem tam też xmalloc.c i massert.c z pldilib. W zasadzie _każdy_
kawałek kodu powinien używać n_assert() zamiast assert(). Tak samo
jeżeli używa malloc, realloc itp to powinien zawierać
#include <trurl/xmalloc.h>.

Zachęcam do uzupełniania i rozszerzania tego liba, jest małe TODO.

Druga rzecz to libhello-0.1.tar.gz. To taka przymiarka do
szablonu/wzoru pakietu. Sądzę, że warto dążyć do ujednolicenia pewnych
rzeczy, przynajmniej dla nowo powstających kawałków. No i będzie do
czego odsyłać ew. ,,nowych''. Obejrzyjcie to proszę.

Paweł
--
mailto: mis w k2.net.pl