rpmmen i template libow

Jarek Woloszyn yossa w dione.ids.pl
Nie, 23 Maj 1999, 19:39:58 CEST

Ogolnie mowiac podoba mi sie to co zrobile Pawel, tzn. ujednolicenie
poszczegolnych elementow.
Na dione juz lezy poprawiony checklist na wersje libowa.

pkgssel tez juz tak bedzie zrobiony - wlasciwie to juz jest.
Tylko prosba do Pawla, zeby wlaczyl tez rpmpldi.c do biblioteki i zeby te
redirecty zrobil wewnatrz funkcji, bo na razie to ja musialem je w swoim
tescie umieszczac razem z sama funkcja.

--
 .-+> yossa w pld.org.pl ---------------,----+> http://dione.ids.pl/~yossa --+,
|`+-- Living life to the full <+.  .-|--+> C Programmer ---+> Linux User ---.|