trurlib

Paweł Gajda mis w hq.obop.com.pl
Wto, 25 Maj 1999, 16:05:04 CEST

On Tue, 25 May 1999, Wojtek Bojdol wrote:

[..]

> zalaczam 3 patche
> patch nr 1 poprawia pare niedorobek...
> patch nr 2 dodaje jedna funkcje, ktora bedzie chyba przydatna (ps. lepiej
> int nth zastapic unsigned long nth bo bedzie bardziej uniwersalne i nie
> trzeba robic checku na <0 chyba, ze <0 uzywamy do list dwustronnych)
>
> patch nr 3 to poczatek (nie skonczylem bo sie pozno robilo a wtedy wole
> nie pracowac) sortowanej listy...

Fajnie.

Wojtek, mam 2 prośby:
-  nie podyłaj raczej łatek na listę (chyba że coś ważnego i
   niewielkiego). Albo do autora, albo (chyba lepiej) na dione.

-  testuj kod, który napiszesz. Nie wiem co prawda, czy z powyższym
   to zrobiłeś, mówię to na wszelki wypadek :-)

Co do reszty Twojego postu, to odezwę się wieczorem - brak mi niestety
w tej chwili czasu...

Paweł