trurlib

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Wto, 25 Maj 1999, 20:02:21 CEST

On Tue, 25 May 1999, Paweł Gajda wrote:

> [...]

tego listu nie dostalem, bo na dione byly przenosiny i mi sie quota
skumulowala :(

Wlasnie dlatego, ze nie bylo sortowanej listy przerzucilem sie na array :)

--
 .-+> yossa w pld.org.pl ---------------,----+> http://dione.ids.pl/~yossa --+,
|`+-- Living life to the full <+.  .-|--+> C Programmer ---+> Linux User ---.|