pkgssel 0.4.2

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Pią, 28 Maj 1999, 21:59:19 CEST

On Fri, 28 May 1999, Paweł Kołodziej wrote:

>- wypisywanie rozmiarów w bajtach. IMHO lepszy by był np. zapis: 22,456,234

właśnie. Myślałem jak to zrobić i te przecinki są całkiem fajne :) Teraz
można wybierać pomiędzy b, kb, Mb, ale można zrobić jako default właśnie z
przecinkami :)

>- IMHO przydał by się też przycisk "add from deps" i "rm from deps"
>  pierwszy zaznaczał by pakiety które doszły z zależności, a drógi by je
>  odznaczał.

O... W sumie to miał robić rpmmen, ale tak będzie wygodniej. Pozwolę sobie
udostępnić koleją funkcję w rpmpldi :)
A myślałem, żeby pakiety zaznaczone z dependencies miały inny kolor - od
razu będzie widoczne. rpmmen instaluje wtedy gdy
packages[foo].selected!=0, czyli nie trzeba zmieniac tych flag
RPMMEN_FROM_DEPS - gra i bucy - może jeszcze dzisiaj to zrobię :)

--
 .-+> yossa w pld.org.pl ---------------,----+> http://dione.ids.pl/~yossa --+,
|`+-- Living life to the full <+.  .-|--+> C Programmer ---+> Linux User ---.|