pkgssel 0.4.2

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Pią, 28 Maj 1999, 13:29:12 CEST

On Fri, 28 May 1999, Jarek Woloszyn wrote:

> sciagnijcie i zobacznie na obsluge - napiszcie co sie wam nie podoba.
>
> potrzebna jest checklist-0.0.5
>
> Mozna sciagnac wersje static, ktora wymaga tylko libc6 (150kb)

Znowu brak -p, ale nic to, ściągnąłem.

IMO w tej postaci to ma ręce i nogi :-) Bardzo mi się podoba.

Co się nie podoba... Parę drobiazgów:
- linijka na górze z bierzącym katalogiem nie jest oddzielona
  jedną pustą od zawartości.

- tak samo z Summary na dole, brak przerwy psuje wrażenia estetyczne.
  Myślę, że spokojnie można to przenieść go na sąsiedni panel, z
  zawinięciem tekstu przez newtTextReflow() (coś takiego).

- myślę, że spokojnie można rozszerzyć okienko w poziomie,
  będzie więcej miejsca.

- no i *na mój gust* tytuł okienka 'selector' jest okropny.
  Głosuję za 'Packages Panel' albo cokolwiek innego ;-)

Pewnie resztę drobiazgów(jak wyświetlanie rozmiaru w kB/MB, listę
plików) masz w tudu, także nie będę się produkował ;-) Poczekam do
wykończenia programu.

Paweł
--
mailto: mis w k2.net.pl