pytan pare

Wojtek Bojdol wojboj w lp.net.pl
Sob, 29 Maj 1999, 14:52:40 CEST

On Fri, 28 May 1999, [ISO-8859-2] Pawe=B3 Gajda wrote:

> Dla listy sortowanej add() b=EAdzie wstawia=E6 element we w=B3a=B6ciwe
> miejsce, a push() tak, czy inaczej na koniec. Chocia=BF dla SORTED mo=BFe
> lepiej b=EAdzie push/shift blokowa=E6? Dla nieposortowanej add() b=EAdzie
> wo=B3a=E6 push()(lub unshift()).
>=20
> W ka=BFdym razie push() si=EA nie zmienia.

no nic...
patcha do sortowanej ci poslalem zanim sie to dowiedzialem...
ale rozwiazanie jakie zrobilem jest chyba dobre..:)
(ps. patch chyba ci doszedl w miedzyczasie?:))

> Wychodz=B1c z tego co jest, to pro=B6ciej na pewno, tylko IMO nie ma za
> bardzo sensu robi=E6 2 zestaw=F3w funcji dla 1 i 2 kierunkowej (bo i po
> co?). Co do wydajno=B6ci, to moim zdaniem sprawa pomijalna (jeden if)

no...zaleznie od tego, jak to bedziemy implementowac
jesli jako osobne funkcje jesli sie to zrobi to mozna ew. zrobic ogolny
interface z tym ifem...ale...nie wiem czy jest sens..:)