pytan pare

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Nie, 30 Maj 1999, 19:50:24 CEST

On Sat, 29 May 1999, Wojtek Bojdol wrote:

> On Fri, 28 May 1999, [ISO-8859-2] Paweł Gajda wrote:

[..]

> no nic...
> patcha do sortowanej ci poslalem zanim sie to dowiedzialem...
> ale rozwiazanie jakie zrobilem jest chyba dobre..:)
> (ps. patch chyba ci doszedl w miedzyczasie?:))

Doszedł (Fri, 28 May 1999 10:25:40), ale go nie nałożyłem -
mówiłeś, że go dostosujesz do nowszej wersji. To ten i coś źle
zrozumiałem?

> no...zaleznie od tego, jak to bedziemy implementowac
> jesli jako osobne funkcje jesli sie to zrobi to mozna ew. zrobic ogolny
> interface z tym ifem...ale...nie wiem czy jest sens..:)
                               ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Cóż, nic na to nie poradzę :->

Jak napisałem poprzednio sens IMO jest i nie ma po co tego rozdzielać
i mnożyć bytów.  Jeżeli się za to bierzesz, to umówmy się, że zrobisz
moduł dl_list.c, z funkcjami:

 dl_list_cośtam(struct dl_list *head, struct dl_list *tail,...)

Wtedy ja wydzielę tak samo z nlist funkcje l_list(struct l_list
*head,...) i zrobię tak, jak opisywałem to jakiś czas temu.

Paweł
--
mailto: mis w k2.net.pl