pkgssel 0.4.2

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Pon, 31 Maj 1999, 13:45:46 CEST

On Sun, 30 May 1999, Paweł Gajda wrote:

>Mówisz także o 2 kolumnie z wersjami?
>Fakt, że super ładnie to nie wygląda(IMHO) no i zabiera sporo miejsca.
>Może zamiast tego przenieść tę informację na panel obok?  Będzie
>zamiast:
>
>Current Package:
>Size: 2.5 MB
>
>takie coś:
>
>Package: coś-tam 1.0.333
>Size:    2.5 MB

Czemu nie...

>Nie wiem, o czym dokładnie mówisz(o widoku pod 'F3'?) W każdym razie
>można w tym okienku (w tym pod F3 rzecz jasna) dorobić przycisk
><Details> i pokazywać o pakiecie prawie wszystko, tzn niemal
>całość rpmowych tagów.

Tez da sie zrobic.
Poza tym nie trzeba uzywac F3 - mozna walnac Enter na pakiecie i sie
wlaczy Description :))

>Mały szczegół zamiast 'Number:' lepsze będzie chyba 'Packages:'

ok.

>BTW to nie wyczyściłbyś (jak udostępnię nowszą pldilib) lilo.c?
>Wyszłoby to naszemu inst. na dobre.

dzisiaj musze sie troche pouczyc ang, bo jutro matura :) W srode mnie nie
bedzie, wiec w czwartek jeszcze troche pozmieniam pkgssela i moze to lilo.

--
 .-+> yossa w pld.org.pl ---------------,----+> http://dione.ids.pl/~yossa --+,
|`+-- Living life to the full <+.  .-|--+> C Programmer ---+> Linux User ---.|