pkgssel 0.4.2

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Nie, 30 Maj 1999, 19:39:34 CEST

On Fri, 28 May 1999, Jarek Woloszyn wrote:

> Chodzi Ci o Summary? Bo jeśli tak, to to chyba nie jest zbyt dobry pomysł.
> Sumary jest dość długie, i czasem i tak musi być obcinane.
> Poza tym trzeba by się wtedy było pozbyć cyferek :)
> No właśnie - te wszystkie liczby tak moga zostać? Czy zamiast tego
> umieścić tam coś innego - jakieś dodatkowe info o pakiecie - zostało tych
> rpmtagów w cholere :)

Mówisz także o 2 kolumnie z wersjami?
Fakt, że super ładnie to nie wygląda(IMHO) no i zabiera sporo miejsca.
Może zamiast tego przenieść tę informację na panel obok?  Będzie
zamiast:

Current Package:
Size: 2.5 MB

takie coś:

Package: coś-tam 1.0.333
Size:    2.5 MB

?

> Można zrobić w Description u góry pokazywanie całego info, tak jak w
> rpm -qi

Nie wiem, o czym dokładnie mówisz(o widoku pod 'F3'?) W każdym razie
można w tym okienku (w tym pod F3 rzecz jasna) dorobić przycisk
<Details> i pokazywać o pakiecie prawie wszystko, tzn niemal
całość rpmowych tagów.

> A to tylko tytuł roboczy :)

Mimo to przeraża ;-)

> Teraz mi będziesz wypominał :)) Jak masz jakieś sugestie, to pisz, bo mi
> się pomysły kończą.

Mały szczegół zamiast 'Number:' lepsze będzie chyba 'Packages:'

Więcej teraz nie mam, ale spokojnie, jak trochę tego poużywam (przy
okazji składania kolejnej wersji inst.) to się pewnie coś znajdzie ;-)

BTW to nie wyczyściłbyś (jak udostępnię nowszą pldilib) lilo.c?
Wyszłoby to naszemu inst. na dobre.

Paweł

PS. Część z powyższego może być nie aktualna - nie widziałem ostatniej
    wersji.
--
mailto: mis w k2.net.pl